اجاره مانیتور علائم حیاتی

اجارخ مانیتور 10 روزه
از 1 میلیون تومان10 روز
  • نصب رایگان
  • تحویل رایگان
  • دارای مجوز های بین المللی
Premium
از 2 میلیون تومانماهانه
  • نصب رایگان در محل
  • تحویل در محل شما
  • مجوز داخلی و خارجی

قیمت اجاره مانیتور علائم حیاتی در تهران

به صورت خلاصه قیمت اجاره مانیتور علائم حیاتی در تهران بدین شرح می باشد:

اجاره مانیتور بدون پایه از 2.200.000 الی 2.600.000تومان، مانیتور با پایه 2.600.000تومان الی 3.000.000 تومان یک ماهه می باشد.

هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.

در ابتدا مختصری از کارهایی که یک دستگاه مانیتورینگ انجام می دهد را بیان کرده و سپس به اجاره  مانیتورینگ پرداخته تا کسانی که می خواهند این نوع دستگاه را در منازل خود داشته باشند اطلاعات کافی درباره این دستگاه مانیتورینگ داشته باشند. اجاره  دستگاه مانیتورینگ توسط شرکت ما انجام می گیرد، کارشناسان فروش در خدمت افرادی هستند که می خواهند درباره مانیتورینگ اطلاعات کاملی را دریافت کنند.

علم و تکنولوژی مانیتور علائم حیاتی:

اجاره  مانیتور علائم حیاتی در تهران با توجه به موارد کاربردی زیر امروزه برای برخی بیماری ها دارای اهمیت زیادی است، شرکت های زیادی به اجاره  مانیتورینگ می پردازند و به طور معمول این نوع دستگاه دارای کاربردهای زیادی است که در بخش زیر برخی کاربردها و انجام محاسبات تکنیکالی توسط این دستگاه نام برده شده است.

  • زیست شناسی و مراقبت های بهداشتی
  • نظارت (دارو) ، مشاهده یک بیماری ، شرایط یا یک یا چند پارامتر پزشکی در طول زمان
  • نظارت بر کودک
  • نظارت بیولوژیکی ، ترکیبات شیمیایی سمی ، عناصر یا متابولیت های آنها در مواد بیولوژیکی
  • نظارت بر جنین در زایمان
  • پایش ضربان قلب
  • پایش نوروفیزیولوژیک حین عمل
  • نظارت در آزمایشات بالینی ، نظارت و اقدامات اداری که سلامت یک شرکت کننده را در طول یک آزمایش بالینی کنترل می کند
  • نظارت بر خود ، اصطلاحی روانشناختی به معنای آگاهی از آنچه شخص می داند.
مانیتور علائم حیاتی

پارامترهای علائم حیاتی چگونه است

دستگاه مانیتورینگ با سیستم های یکپارچه برای نظارت بر چندین پارامتر حیاتی ، از جمله فشار خون و ضربان قلب است. نظارت بر پارامترهای حیاتی می تواند شامل چندین مورد از موارد ذکر شده در بالا باشد و معمولاً حداقل شامل فشار خون و ضربان قلب و ترجیحاً اکسی متری نبض و ضربان تنفس نیز می باشد. مانیتورهای چند مدلی که همزمان پارامترهای حیاتی مربوطه را اندازه گیری و نمایش می دهند ، معمولاً مانیتورهای که در واحدهای مراقبت های ویژه و دستگاه های بیهوشی در اتاق های عمل با همدیگر ادغام می شوند. این موارد امکان نظارت مستمر بر بیمار را فراهم می کند ، کادر پزشکی به طور مداوم از تغییرات وضعیت عمومی بیمار مطلع می شوند. برخی از مانیتورها حتی می توانند قبل از اینکه علائم قابل مشاهده توسط کارکنان بالینی ، مانند فیبریلاسیون دهلیزی یا انقباض بطن زودرس ، قابل توجه باشد ، در مورد شرایط قلبی معلق در حال انتظار هشدار دهند.

اجاره دستگاه علائم حیاتی
اجاره دستگاه علائم حیاتی

اجاره مانیتورینگ علائم حیاتی در تهران

در پزشکی ، نظارت بر مشاهده یک بیماری ، شرایط یا یک یا چند پارامتر پزشکی در طول زمان است توسط این نوع دستگاه انجام می شود بنابراین شرکت های ساخت دستگاه های پزشکی سعی کردند به  اجاره مانیتور علائم حیاتی پرداخته تا افراد بتوانند از بیمار خود در کنار یک پرستار و دستگاه مانیتورینگ در منزل خود مراقبت کنند. این دستگاه می تواند با اندازه گیری مداوم پارامترهای خاص با استفاده از مانیتور پزشکی به عنوان مثال ، با اندازه گیری مداوم علائم حیاتی توسط مانیتور کنار تخت یا با انجام مکرر آزمایش های پزشکی مانند نظارت بر قند خون با اندازه گیری قند در افراد دارای دیابت مشخص ترین کار محاسباتی را برای بیمار انجام دهد. بنابراین خصوصیات مانیتورینگ علائم حیاتی با توجه به عملکرد این نوع دستگاه بسیار دارای اهمیت شده است و با توجه به بیماری های متفاوت و بیماری جدید کرونا اجاره مانیتورنیز به کاری بسیار مهم تبدیل شده است که بیمار را در شرایط خوبی قرار می دهد مخصوصا اگر از بیمار در منزل مراقبت شود.

با اجاره مانیتور علائم حیاتی چه کارهایی برای شما ارائه می شود:

  • نظارت بر قلب ، که به طور کلی به الکتروکاردیوگرافی مداوم با ارزیابی وضعیت بیماران نسبت به ریتم قلب آنها اشاره دارد. مانیتور کوچکی که بیمار سرپایی برای این منظور از آن استفاده می کند به مانیتور هولتر معروف است. نظارت قلبی همچنین می تواند از طریق یک کاتتر مهاجم Swan-Ganz نظارت بر خروجی قلب داشته باشد.
  • نظارت همودینامیک ، که فشار خون و جریان خون را در سیستم گردش خون کنترل می کند. فشار خون را می توان به صورت تهاجمی از طریق مجموعه مبدل فشار خون وارد شده ، یا به صورت غیر تهاجمی با یک فشار فشار خون بادی اندازه گیری کرد.
  • اجاره مانیتورینگ علائم حیاتی
    اجاره مانیتورینگ علائم حیاتی
  • با توجه به فروش مانیتورینگ علائم حیاتی می توانید بر تنفس بیمار نظارت کنید ، مانند:

پالس اکسی متری که شامل اندازه گیری درصد اشباع اکسیژن در خون است که به آن SpO2 گفته می شود و توسط مادون قرمز اندازه گیری می شود.

کاپنوگراف ، که شامل اندازه گیری CO2 است ، به عنوان EtCO2 یا غلظت دی اکسید کربن جزر و مدی ذکر می شود. میزان تنفس تحت نظر AWRR یا میزان تنفس مجاری هوایی نامیده می شود)

نظارت بر میزان تنفس از طریق کمربند مبدل قفسه سینه ، کانال ECG یا از طریق کاپنوگراف

نظارت عصبی ، مانند فشار داخل جمجمه. همچنین ، مانیتورهای ویژه بیمار وجود دارد که شامل نظارت بر امواج مغزی (الکتروانسفالوگرافی) ، غلظت بیهوشی گاز ، شاخص دو طیفی (BIS) و … است. آنها معمولاً در دستگاه های بیهوشی گنجانده می شوند. در واحدهای مراقبت ویژه جراحی مغز و اعصاب ، مانیتورهای EEG مغزی دارای قابلیت چند کاناله بزرگتری هستند و می توانند سایر رویدادهای فیزیولوژیکی را نیز کنترل کنند.

فروش و اجاره منیتور علائم حیاتی
فروش و اجاره منیتور علائم حیاتی

  • نظارت بر قند خون

  • نظارت بر زایمان
  • نظارت بر دمای بدن از طریق یک پد چسب حاوی مبدل ترموالکتریک.

  • نظارت بر سرطان درمانی از طریق سلولهای تومور در گردش
  • انتقال داده ها از یک مانیتور به یک ایستگاه نظارت از راه دور به عنوان دورسنجی یا بیومتری شناخته می شود.

البته باید بدانیدکه فقط با داشتن دستگاه مانیتورینگ به تنهایی نمی توانید از بیمار خود مراقبت کنید باید پرستار به تمامی این موارد اشاره شده کاملا نظارت داشته باشد و اما این نوع دستگاه در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در این شرایط بحرانی افراد ترجیح می دهند به اجاره و یا خرید دستگاه مانیتورینگ بپردازند، شرکت ما با اجاره  دستگاه مانیتورعلائم حیاتی تمامی خدمات و پشتیبانی های موجود را در نظر گرفته و سعی کرده است افراد را به اهداف مورد نظر خود برساند.

پیشرفت در فن آوری دستگاه مانیتورینگ و اتصال به یکدیگر کمک کرده است تا سازمان های تجهیزات پزشکی در بازار بتوانند با این نوع نوآوری ها بر بیمار نظارت کافی داشته باشند. اگرچه این نوآوری ها ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را برای نظارت بر بیماران خود بیش از هر زمان دیگری آسان کرده است ، اما دستگاه ها و تجهیزاتی همانند مانیتورینگ کمی نیز دارای پیچیدگی های مخصوص به خود هستند. در این پست ما نمای کلی از این دستگاه را ارائه خواهیم داد و در مورد انواع آن بحث خواهیم کرد.

چند نوع مانیتورینگ علائم حیاتی وجود دارد:

در این بخش انواع دستگاه مانیتورینگ را در بیمارستان ها ارائه می دهیم. سه نوع از این دستگاه وجود دارد که اتصالی عمل می کنند، مواردی همانند مانیتور کنار تختی، مانیتور مرکزی و تله مانیتورینگ و اما مواردی از این نوع سیستم وجود دارد که مدل های مربوط به هر اتاق با کاربرد متفاوت هستند، مواردی همانند،نوع موجود در اتاق عمل، سیستمی که درون CCU قرار دارد، سیستمی که در اورژانس از آن استفاده می شود، مانیتورینگ هایی که برای فشار خون بکار می رود، دستگاه قند خون، هولتر مانیتورینگ، نوعی که برای عملکرد تنفسی بکار می رود، تمامی این موارد دارای کاربردهای خاص بیمارستانی هستند که پزشکان معمولا از انها استفاده کرده و اما کاربرد اصلی که برای این نوع دستگاه بکار می رود و دارای اهمیت فراوانی است چک کردن علائم حیاتی است.

مانیتور علائم حیاتی:

این نوع سیستم ، فرآیند سیستماتیک جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و استفاده از اطلاعات برای پیگیری پیشرفت برنامه در رسیدن به اهداف مشخصی است و علائم حیاتی را مدیریت می کند. سیستم معمولاً بر روی فرآیندهای خاصی متمرکز است ، از جمله اینکه در چه زمانی فعالیت های بدن انجام می شود.این نوع دستگاه چه کارهایی را انجام می دهد، شاید این سوال را همیشه با خود داشته باشید که سیستم مانیتورینگ تنها برای نشان دادن علائم حیاتی است اما اینگونه نیست این سیستم کاربردهای زیادی دارد از جمله می توان به مواردی هم چون، فعالیت الکتریکی قلب (ECG) را مورد بررسی قرار می دهد، دمای بدن(Temp) را نشان خواهد داد، درصد اشباع اکسیژن در خون(SPO2) را نشان می دهد، تعداد ضربان قلب (HR) را محاسبه خواهد کرد، فشار خون غیر تهاجمی (NIBP) را نشان می دهد، فشار درون شریانی (IBP) را محاسبه می کن و حتی بسیار از پارامترهایی که در هرمدل ممکن است متفاوت باشد نیز در این نوع سیستم وجود دارد. سیستم در طول اینکه بیمار معالجه می شود تمام این موارد را مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی که درباره کاربرد این نوع سیستم سوالاتی داشتید با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید.

سیستم مانیتورینگ علائم حیاتی کنار تخت:

این نوع سیستم که معمولا برای کنار تخت بیماران بکار می رود خود به تنهایی دارای موارد و یا پارامترهایی است که به شکل مداوم بیمار را تحت نظر می گیرد و علائم حیاتی بیمار را مورد بررسی قرار می دهد، از نوع سیستم هایی است که جابجایی ان اسان است و دارای تحرک و کاملا می توان به عنوان یک سیستم سیار از ان استفاده کرد. هم قابل حمل است و هم می توان گفت نصب بسیار اسان و راحتی دارد. البته این نوع مانیتورینگ هم در کنار تخت بیمار به شکل کاملا ثابتی قرار دارد و هم اینکه می تواند روی دیوار نصب شود. این دستگاه شامل اجزای متفاوتی است از جمله اجزا ان می توان به صفحه نمایشگر، کلیدهای کنترلی، ماژول های مختلف، سنسورها و پروب ها ، باطری، برد تغذیه اشاره کرد.

سیستم مانیتورینگ علائم حیاتی کنار تخت
سیستم مانیتورینگ علائم حیاتی کنار تخت

آلارم های دستگاه کنار تختی:

در برخی مواقع دستگاه تنظیم می شود که در موارد مورد نیاز بیمار آلارم ها و صداهایی چه به صورت صوتی و یا اینکه به صورت تصویری داشته باشد تا بتواند به بیمار موارد مربوطه را اطلاع دهد و یا اینکه پرستاران را باخبر از حال عمومی بیمار کند.

سیستم مانیتور مرکزی:

اجزای این دستگاه شامل مواردی است هم چون، مجموعه ای از مانیتور هایی که به صورت مرکزی گرد هم آمده و علائم حیاتی بیماران را چک می کنند و هم چنین این سیستم دارای کانال هایی است ارتباطی و هم چنین سرور سیستم مرکزی نیز جزیی از اجزای تشکیل دهنده این نوع دستگاه مرکزی هستند.

تله مانیتورینگ:

این نوع سیستم در اصل پارامترهایی را نشان می دهد که حیات بیمار را ارائه می دهند و البته یک نوع مانیتور بی سیم است و و این علائم حیاتی را به مانیتورهای مرکزی و کنار تختی می رساند و هم چنین دارای امواجی است که به آن امواج رادیویی گفته می شود،این نوع مانیتور خود به تنهایی شامل اجزایی همانند:

  • الکترودهای ثبت
  • فرستنده
  • سیستم آنتن
  • گیرنده
  • صفحه نمایش
  • ثبات

البته بیمارستان ها از همه این نوع اجاره  مانیتور علائم حیاتی استفاده کرده، اما قطعا دستگاه های کنار تختی علاوه بر بیمارستان ها در منازل نیز افراد بیمار می توانند از انها استفاده کنند در صورتی که همراه بیمار با علائم دستگاه آشنایی پیدا کند. این نوع دستگاه ها که حیات بیمار در اصل با آنها مشخص می شود دارای اهمیت زیادی هستند مخصوصا وقتی در اتاق عمل ها از انها استفاده می شود تمامی علائم حیاتی بیمار از طریق این نوع سیستم نشان داده می شود.

4.9/5 - (8 امتیاز)

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام. مانیتور شرایط اجاره اشو میگید؟خودتون میارین یا باید بیایم خودمون بگیریم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس بگیرید