اجاره تخت بیمارستانی

اجاره تخت بیمارستانی تک شکن
از 1500000 توماناجاره یکماهه
  • فنی سالم
  • قابل انظیم با قد و وزن بیمار
  • تک شکن
  • دارای استاندارد های بین المللی
اجاره تخت بیمارستانی برقی
از 1500000 تومانقیمت ماهانه
  • فنی سالم می باشد
  • قابلتنظیم با قد و وزن
  • تک شکن
  • دارای استاندارد های بین المللی و داخلی

قیمت اجاره تخت بیمارستانی در تهران

به طور خلاصه اجاره تخت بیمارستانی در تهران بدین شرح می باشد:

اجاره تخت مکانیکی یک شکن تا سه شکن از 500.000 الی 1.000.000تومان، اجاره تخت برقی سه شکن از 1.600.000 الی 2.500.000تومان، اجاره تخت بیمارستانی ساید پروانه ای از 4.500.000 الی 6.000.000تومان، قیمت های فوق شامل هزینه حمل و نقل نمی باشد.

اجاره  تخت بیمارستانی را از ما بخواهید، در ابتدا هر آنچه باید درباره تخت بیمارستانی بدانید ارائه می شود. تخت بیمارستانی یا تختخواب بیمارستانی تختخوابی است که مخصوص بیماران بستری در بیمارستان یا سایر افرادی که به نوعی مراقبت های بهداشتی نیاز دارند ، طراحی شده است.

این تخت ها هم برای راحتی و رفاه حال بیمار و هم برای راحتی کارکنان مراقبت های بهداشتی از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. از ویژگی های معمول آن می توان به ارتفاع قابل تنظیم برای کل تخت ،راحتی سر و پا ، ریل های جانبی قابل تنظیم و دکمه های الکترونیکی برای کارکرد تخت و سایر دستگاه های الکترونیکی مجاور اشاره کرد.

این نوع تخت ها در منازل نیز برای بیمار کاربرد زیادی دارند، در صورت اجاره تخت بیمارستانی می توانید با ما در ارتباط باشید. اجاره  تخت بیمارستانی برای این است که بیمار شما راحت در هر جایی اسکان یابد.

تخت های بیمارستانی و سایر انواع مشابه تختخواب ها مانند تخت های مراقبت های پرستاری نه تنها در بیمارستان ها ، بلکه در سایر مراکز درمانی و بهداشتی مانند خانه های سالمندان ، مراکز کمک به زندگی ، کلینیک های سرپایی و مراقبت های بهداشتی منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اجاره تخت بیمارستانی را از ما بخواهید، اجاره  تخت بیمارستانی با قیمت های مناسب در سایت ما انجام می شود. این نوع تخت ها حتی برای بیماران کرونا دارای کاربرد بسیار زیاد است. با خرید یا اجاره تخت های بیمارستانی برای بیماران کرونایی در خدمت شما هستیم.

اجاره تخت بیمارستانی

ویژگی های اجاره تخت بیمارستانی در تهران:

برای اجاره  تخت بیمارستانی اطلاعات لازم را دریافت کنید، اینکه چه نوع تختی می خواهید و دارای چه ویژگی هایی باشد، اجاره انواع تخت های بیمارستانی با بهترین قیمت از سایت ما کار شما را راحت خواهد کرد، سعی ما این است تمامی ویژگی های یک تخت بیمارستانی با کیفیت را برای شما بیان کنیم تا هنگام خرید به راحتی بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید. اجاره یا خرید تخت ها کاری است جدید که هدف از این کار راحت بودن عملکرد بیمار در هر مکانی است بنابراین با خرید و اجاره تخت بیمارستانی ما سعی کرده ایم تمامی جوانب سلامتی را در نظر بگیریم.

چرخ ها

چرخ ها سبب حرکت آسان تخت می شوند چه در قسمت هایی که بیمار را می خواهند حمل کنند  و چه در داخل اتاق حرکت این نوع تخت ها با چرخ بسیار راحت است. گاهی اوقات ممکن است در مراقبت از بیمار حرکت تخت به فاصله چند اینچ تا چند متر لازم باشد. چرخ ها قابل قفل شدن هستند. برای ایمنی ، هنگام انتقال بیمار به داخل یا خارج از تخت می توان چرخ ها را قفل کرد. هنگام اجاره تخت بیمارستانی حتما چرخ ها را مورد بررسی قرار دهید.

ارتفاع تخت بیمارستانی

تخت ها را می توان از سر ، پاها و کل طول آنها بالا و پایین کرد. در حالی که در تختخوابهای قدیمی این کار با لنگهایی انجام می شود که معمولاً در پایین تخت دیده می شوند ، اما در تختخوابهای مدرن این ویژگی الکترونیکی است. امروزه ، در حالی که یک تخت کاملاً برقی از ویژگی های بسیاری الکترونیکی برخوردار است ، یک تخت نیمه برقی دارای دو موتور است ، یکی برای بالا بردن سر و دیگری برای بالا بردن پا. برای اجاره  تخت بیمارستانی از این نوع را ما در دستور کار خود داریم.

بالا بردن سر (معروف به موقعیت فاولر) می تواند مزایایی را برای بیمار ، کارکنان یا هر دو فراهم کند. از موقعیت فاولر برای نشستن بیمار به صورت ایستاده برای تغذیه یا برخی فعالیتهای دیگر استفاده می شود ، یا در بعضی از بیماران می تواند تنفس را راحت کند یا به دلایل دیگری برای بیمار مفید است.

بالا بردن پا می تواند به سهولت به حرکت بیمار کمک کند و همچنین ممکن است برای برخی شرایط لازم باشد بالا و پایین آوردن ارتفاع تخت می تواند کمک کند تا بیمار بتواند از رختخواب خارج شود و یا مراقبان بتوانند با وی کار کنند. اجاره تخت بیمارستانی را از مرکز فروش اصلی پیگیر شوید در صورت اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات تخت با ما در ارتباط باشید.

ریل های کناری تخت

تختخواب ها دارای ریل های جانبی هستند که می توانند بالا یا پایین بروند. این ریل ها که به عنوان محافظتی برای بیمار به حساب می آیند و گاهی اوقات باعث می شود بیمار احساس امنیت بیشتری کند ، همچنین می تواند شامل دکمه هایی باشد که برای کار آنها توسط کارمندان و بیماران برای جابجایی تخت ، تماس با پرستار یا حتی کنترل تلویزیون استفاده  شود.اگر می خواهید اجاره تخت بیمارستانی را برای بیمار خود انجام دهید، بهتر است به ریل های کناری توجه ویژه ای داشته باشید.

انواع مختلفی از ریل های جانبی برای اهداف مختلف وجود دارد. در حالی که برخی صرفاً برای جلوگیری از زمین خوردن بیمار است ، اما برخی دیگر وسایلی دارند كه می توانند بدون محدود كردن جسمی بیمار در رختخواب ، به او كمك كنند. ریل های جانبی ، اگر به درستی ساخته نشوند ، می توانند در به دام افتادن بیمار خطرناک باشند. در برخی موارد ، استفاده از ریل ها ممکن است به دستور پزشک نیاز داشته باشد (بسته به قوانین محلی و سیاست های مکانی که در آن استفاده می شود) زیرا ریل ها نوعی محدودیت پزشکی محسوب می شوند.

کج شدن تخت

برخی از تختخواب های پیشرفته مجهز به ستون هایی هستند که به کج شدن بستر تا 15-30 درجه در هر طرف کمک می کنند. چنین کجی می تواند از بروز زخم های فشاری برای بیمار جلوگیری کرده و مراقبان را در انجام کارهای روزمره خود با خطر کمتری از آسیب دیدگی کمر کمک کند.کارشناسان اجاره تخت بیمارستانی تمامی این موارد را مورد بررسی قرار می دهند. ارتباط خود را با ما حفظ کنید.

عملکرد CPR

درصورتی که ناگهان سرنشین تخت به احیای قلبی ریوی احتیاج داشته باشد ، برخی از تخت های بیمارستانی عملکرد CPR را به صورت دکمه یا اهرم ارائه می دهند که با فعال شدن سکوی تخت را صاف کرده و در کمترین ارتفاع قرار می دهد و تشک بادی تخت را تخلیه و صاف می کند (اگر نصب شده) ایجاد یک سطح سخت و صاف لازم برای تجویز CPR است. این نوع تخت ها بیشتر برای کلینیک های درمانی و بیمارستان ها مناسب است. سایت ما اجاره  تخت بیمارستانی را برای تمامی مراکز درمانی در دستور کار خود قرار داده است.

نحوه انتخاب و اجاره تخت بیمارستانی

یک تخت بیمارستانی به گونه ای طراحی شده است که محیطی پایدار ، ایمن و راحت را برای استراحت ، بهبودی و مراقبت در خانه در اختیار فرد قرار دهد. تخت بیمارستان متفاوت از تخت های سنتی موجود در بیشتر خانه ها ، امنیت و انعطاف پذیری موقعیتی بیشتری را ایجاد می کند و به شما امکان می دهد قسمت های سر و پا را بالا و پایین کرده و ارتفاع تخت را تنظیم کنید.

تخت  بیمارستانی در سبک ها ، اندازه ها ، طرح های مختلف وجود دارد، بسیاری از تولیدکنندگان مختلف تمامی انواع تخت ها را در اختیار افراد قرار می دهند ، تلاش برای انتخاب مناسب تخت برای شما یا عزیزتان بسیار طاقت فرسا است. به همین دلیل ، ما تمام اطلاعاتی را که باید از یک تخت بیمارستانی بدانید جمع آوری کرده ایم و به شما کمک می کنیم با اطمینان تصمیم بگیرید.

نحوه اجاره تخت بیمارستانی

This is ActionBox

اجاره نواع تخت بیمارستانی

اصولاً تخت های بیمارستانی را می توان به سه گزینه تقسیم کرد: یک تخت دستی ، یک تخت نیمه برقی و یک تخت کامل برقی.

تخت بیمارستانی دستی

ویژگی این تختخواب ها عدم توانایی تنظیم برق است. تخت های دستی بیمارستان به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از میل لنگ دستی که در پایه یا سر تخت قرار دارد ، موقعیت سر یا قسمت های پا را تنظیم کنند.

طرفداران:

  • این تخت ها غالباً قیمت پایین تری نسبت به نمونه های برقی خود دارند.
  • آنها یک راه حل عالی برای بیمارانی که نیاز به تنظیم موقعیت بیشتری نیاز ندارند ، ارائه می دهند.

موارد منفی:

تخت بیمارستانی دستی تنظیم کمتری نسبت به تخت های برقی دارند و اغلب فقط تنظیم سر یا پا را شامل می شوند بدون اینکه تنظیم ارتفاع تخت را شامل شوند. اگر کاربر قدرت بازو یا تحرک لازم برای کارکردن مستقیم میل لنگ را نداشته باشد ، ممکن است برای کمک به یک مراقب نیاز باشد.

اجاره تخت بیمارستانی نیمه برقی

این تخت ها دارای قابلیت تنظیم دستی و برقی هستند ، معمولاً قسمت های سر و پایه تخت را می توان به صورت برقی تنظیم کرد ، این در حالی که ارتفاع تخت به صورت دستی با لنگ تنظیم می شود. تخت بیمارستان نیمه برقی بین هر دو تخت دستی و تخت برقی بهترین است.

طرفداران:

  • تنظیم سر و پا به شکل برقی که تغییر مکان آسان تری را ارائه می دهد.
  • راه حل عالی برای افرادی که نیاز به سازگاری بیشتری با اینگونه تخت بیمارستانی دارند اما هزینه یک تخت کامل برقی را نمی خواهند بپردازند.
  • تنظیم سر و پا را بیمار می تواند بدون کمک و به راحتی انجام دهد.

موارد منفی:

  • در صورت نیاز به تنظیم دستی ، دشوار است.
  • اغلب گرانتر از تختخوابهای کاملاً دستی هستند.
  • اجاره تخت های بیمارستان برقی

    تنظیم کامل تخت بیمارستانی برقی هم در بخشهای تخت و هم در ارتفاع ، زندگی را برای بیماران و هم برای مراقبان آسانتر می کند ، به همین دلیل تخت بیمارستانی کاملاً برقی نوع تختی است که معمولاً در مراکز درمانی استفاده می شود.

    تخت بیمارستانی

    طرفداران:

    • بیماران می توانند با لمس یک دکمه به راحتی تنظیمات تختخواب را انجام دهند.
    • ایده آل برای استفاده در هر محیط مراقبت از بیمار و تامین نیازهای مورد نظر بیمار.
    • راه حل عالی برای بیمارانی که به جابجایی مکرر یا مراقبت بیشتر با قدرت بدنی كمتر نیاز دارند.

    موارد منفی:

    • این نوع تخت بیمارستان معمولاً گرانترین نوع است
    • علاوه بر این سه دسته ، چندین طرح مخصوص تختخواب نیز وجود دارد که پاسخگوی نیازهای منحصر به فرد افراد هستند.

    تخت بیمارستانی باریاتریک به گونه ای طراحی شده اند که نسبت به یک تخت بیمارستان استاندارد عریض تر و قویتر بوده و جابجایی بهتری برای کاربران با وزن بیشتر یا سنگین تر ارائه می دهند. این به طور معمول شامل یک تخت خواب بزرگتر و یک تشک است که به طور خاص برای بیماران چاق طراحی شده است. این تختخوابهای سنگین و مقاوم می توانند تا 54 اینچ عرض و 88 اینچ طول داشته باشند و کاربر با وزن تا 100 کیلوگرم را در خود جای دهد.

    تخت بیمارستانی باریاتریک مانند تخت های بیمارستانی استاندارد هستند ، تنها تفاوت در این است که دامنه قد آنها بیشتر است و باعث می شود تخت تقریباً تا ارتفاع کف پایین بیاید. این تخت ها به طور خاص برای جلوگیری از سقوط طراحی شده اند و به کسانی که ممکن است در بلند شدن از رختخواب یا بلند شدن از تخت مشکل داشته باشند کمک می کند.

    نحوه انتخاب:

    هنگامی که به فکر خرید تخت بیمارستان برای یکی از عزیزان خود هستید تا آن را در خانه خود استفاده کند ، بهتر است ابتدا نیازهای کاربر را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید از امنیت و راحتی برخوردار است.

    کاربر چقدر همراه است؟

    هنگام انتخاب تخت بیمارستان ، توجه به تحرک کاربر بسیار مهم است. آیا آنها به تنهایی قادر به داخل و خارج شدن از تخت هستند؟ امنیت پاها چقدر است؟ اینکه چقدر توانایی انجام مانور در داخل تخت و خارج از تخت را دارد ، این اطلاعات به شما کمک می کند تا سطح حمایت از بیمار هنگامی که روی تخت است مشخص شود. به عنوان مثال ، اگر کاربر نتواند خود را به راحتی درون تخت تنظیم کند ، در این صورت ممکن است به تنظیمات اضافی تخت های نیمه برقی یا برقی کامل نیاز داشته باشد.

اجاره تخت بیمارستانی مدرن و طبی

اجاره تخت بیمارستانی طبی

ویژگی های مدرن تحت بیمارستانی

بالا بردن سر (معروف به موقعیت فاولر) می تواند مزایایی را برای بیمار ، کارکنان یا هر دو فراهم کند. از موقعیت فاولر برای نشستن بیمار به صورت ایستاده برای تغذیه یا برخی فعالیتهای دیگر استفاده می شود ، یا در بعضی از بیماران می تواند تنفس را راحت کند یا به دلایل دیگری برای بیمار مفید است.

بالا بردن پا می تواند به سهولت به حرکت بیمار کمک کند و همچنین ممکن است برای برخی شرایط لازم باشد بالا و پایین آوردن ارتفاع تخت می تواند کمک کند تا بیمار بتواند از رختخواب خارج شود و یا مراقبان بتوانند با وی کار کنند. اجاره  تخت بیمارستانی را از مرکز فروش اصلی پیگیر شوید در صورت اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات تخت با ما در ارتباط باشید.

تختخواب های مخصوص برای اجاره تخت بیمارستانی

بسیاری از تخت های بیمارستانی تخصصی نیز برای درمان موثر آسیب های مختلف تولید می شوند. اینها شامل تخت های ایستاده ، تختخواب های متحرک و تخت های قدیمی است. اینها معمولاً برای معالجه صدمات کمر و ستون فقرات و همچنین ضربه شدید استفاده می شوند. این نوع تخت ها بسیار مناسب برای بیمارانی است که دوره کوتاه مدتی را می گذرانند و می خواهند تخت را اجاره کنند مثلا برای بیمارانی که کرونایی هستند فروش و اجاره تخت بیمارستانی عالی به نظر می رسد.

 اجاره و فروش تخت بیمارستانی

ا

چه مدت به تخت نیاز خواهد بود؟

اگر مدت طولانی مدت از کاربر در رختخواب مراقبت شود و یا بیش از 15 ساعت در روز در رختخواب بماند ، یک تخت تمام برقی ممکن است بهترین انتخاب برای راحتی طولانی مدت او باشد. از طرف دیگر ، تختخواب های دستی یا نیمه برقی هر دو برای استفاده بیشتر در کوتاه مدت طراحی شده اند و برای راه حل های کوتاه مدت می توانند گزینه بهتری باشند.

تختخواب های بیمارستانی و تخت های ایمنی و امنیتی را برای کودکانی که نیاز به مراقبت پزشکی دارند فراهم می کنند. آنها از طرفین با استفاده از نرده های بلند از هر طرف برای کمک به نگه داشتن کودکانی که در معرض خطر افتادن از رختخواب هستند و یا ممکن است برای خانم های باردار استفاده می شوند.

 

ویژگی های اجاره تخت بیمارستانی مهرآوران :

در بازار تجهیزات پزشکی، تخت بیمارستانی‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند. برای انتخاب یک تخت بیمارستانی خوب، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

1. آسایش و راحتی بیمار: تخت بیمارستانی باید قابلیت تنظیم و تطبیق با نیازهای بیمار را داشته باشد. ارتفاع قابل تنظیم، پشتی قابل تغییر و محل قرارگیری پای بیمار از جمله ویژگی‌هایی هستند که برای راحتی بیمار بسیار مهم است.

2. امکانات اضافی: برخی تخت بیمارستانی‌ها قابلیت‌های اضافی مانند بالابری برای انتقال آسان بیمار، صفحه نمایش الکترونیکی برای کنترل وضعیت تخت، سیستم تهویه و ماساژ برای بهبود جریان خون و کمرنگ‌سازی وجود دارد. این امکانات می‌توانند برای بیمارانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، بسیار مفید باشند.

3. کیفیت ساخت: تخت بیمارستانی باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد. این امر مهم است تا تخت بتواند وزن بیمار را تحمل کند و در طول زمان کارایی خود را حفظ کند.

4. ایمنی: تخت بیمارستانی باید دارای سیستم‌های ایمنی مناسبی باشد مانند قفل‌های ایمنی برای جلوگیری از سقوط بیمار، ترمز‌های قوی و سیستم ضد الکتریسیته‌ای برای جلوگیری از بروز حوادث ناخوشایند.

5. قابلیت تمیز شدن: تخت بیمارستانی باید قابلیت تمیز شدن داشته باشد که خداروشکر تمامی تخت های مهراوران این ویژگی را دارد.

4.9/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس بگیرید